آموزش تخصصی میکاپ در تهران

آموزش تخصصی میکاپ در تهران

این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید

به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email

آموزش تخصصی میکاپ در تهران عنوانی است که معمولا توسط افرادی جستجو می شود که به دنبال یادگیری آرایشگرری و به طور کلی میکاپ به جهت ایجاد و یا توسعه کسب و کار خود هستند.

در این پست با مجموعه سرفصل هایی که یک آرایشگر جهت انجام میکاپ تخصصی باید یاد داشته باشد آشنا می شویم و سپس روش آموزش این تخصص بسیار عالی و سودآور خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

‌میکاپ چیست و چه اهمیتی دارد؟

به عنوان تعریف لغوی کلمه میکاپ می توان از ترکیپ و ساختار استفاده کرد. اما در معنا میکاپ به مجموعه آرایش و پیرایش صورت گفته می شود.

میکاپ در سراسر دنیا به سبک ها و متد های متنوع و مختلفی استفاده و تدریس می شود.

میکاپ از آن جا برای مردم اهمیت دارد که به وسیله ی آن می توانند معایب احتمالی صورت خود را پوشانده و زیباتر به نظر برسند.

انواع سبک یا استایل در آموزش تخصصی میکاپ در تهران

در دنیای میکاپ سبک و استایل های مختلفی وجود دارد و بنابر سلیقه افراد جامعه و مد روز تغییر پیدا می کند. از انواع سبک های معروف میکاپ می توان به سبک های کلاسیک، اروپایی، هالیوودی، عربی و … اشاره کرد. هر کدام از این سبک ها نیز به زیر مجموعه های متنوع و مختلفی تقسیم می شوند که زیبایی و طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارند.

بررسی 2 سبک معروف میکاپ

همانطور که در بالا بیان شد. هر سبک میکاپ طرفداران خاص خود را دارد. همچنین با توجه به حالت چهره و شمایل افراد ممکن است سبک های متفاوتی از میکاپ بر روی صورت آن ها جلوه پیدا کند. اما در ادامه به عنوان نمونه به بررسی دو سبک میکاپ خواهیم پرداخت:

سبک اروپایی:

سبک اروپایی که با سبک لایت نیز شناخته می شود، در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین سبک های میکاپ در کشور ما می باشد و معمولا در لیست آموزش تخصصی میکاپ در تهران قرار می گیرد.

در این سبک که اکثر بانوان و عروس ها به آن علاقه نشان می دهند آرایش اصلا جیغ نبوده و معمولا از طیف های رنگی مات و به رنگ پوست و صورتی کدر استفاده می شود. همچنین در بخش آرایش چشم از انواع سایه های اسموکی و انواع درجه های رنگ قهوه ای و مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. در این سبک نباید در هیچ چیز زیاده روی کرد و می بایست با هدف پوشاندن عیوب صورت و ایجاد هارمونی ساده از این سبک استفاده نمود.

آموزش تخصصی میکاپ در تهران
 
سبک کلاسیک:

یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین سبک های میکاپ در کشور ما سبک کلاسیک است. این سبک نیز معمولا در لیست آموزش تخصصی میکاپ توسط آموزشگاه های مستقر در تهران ارائه می شود.

در این سبک بین آرایش چشم و آرایش لب ارتباط معکوس وجود دارد. بدین صورت که اگر در آرایش لب ها از انواع طیف های رنگی جیغ استفاده شد می بایست بر خلاف آن از رنگ های لایت و روشن در آرایش چشم ها استفاده کرد.

برای لب ها در این نوع از آرایش معمولا از رنگ های قرمز و یا زرشکی استفاده می شود. همچنین رنگ سایه های چشم در سبک کلاسیک معمولا ملایم و لایت اتخاب می شوند. در این سبک معمولا از خط چشم مشکی استفاده می شود.

آموزش تخصصی میکاپ در تهران
 

آموزش تخصصی میکاپ در تهران را از کجا دریافت کنیم؟

در تهران مجموعه ها و سالن های فراوانی وجود دارند که خدمات آموزشی از جمله آموزش میکاپ را ارئه می دهند. اما با توجه به تجربه و میزان انتقال اطلاعات در این بین باعث تمایز آموزشگاه ها می شود.

ما در مجموعه آکادمی تخصصی بانو حکمت با پشتوانه چندین ساله خود در زمینه آموزش آرایشگری و میکاپ در تهران فعالیت داریم. می توان گفت هنرجویان ما تقریبا از صفر تا صد هر آن چه برای تاسیس یک سالن حرفه ای زیبایی نیاز دارند را در تمامی لاین ها آموزش می دهیم.

یکی دیگر از ویژگی های آموزش در آکادمی بانو حکمت ارائه پشتیبانی به هنرجویان بوده که باعث رفع دغدغه از آن ها و افزایش اعتماد به نفس می شود. همچنین مقوله ی مهم دیگری که باعث تمایز ما نسبت به سایر آموزشگاه ها می شود، ارائه آپدیت های آموزش به هنرجویان است. بدین صورت که با ظهور و بروز متدهای جدید آرایش، جلسات بروزرسانی و آموزش آن متدها ارائه می شود که نتیجه آن بروز بودن و بروز ماندن هنرجویان در تمامی لاین ها می باشد.

ارائه مشاوره رایگان

اگر شما نیز به دنبال آموزش تخصصی میکاپ در تهران هستید و با مشاهده تبلیغات گسترده دچار سردرگمی در انتخاب خود شده اید. پیشنهاد می کنیم جهت دریافت مشاوره رایگان با ما ارتباط برقرار نمایید. ما هر آن چه که برای انتخاب مسیر و روش یادگیری برای شما نیاز است به صورت رایگان در اختیارتان می گذاریم.

مطالب مفید

آموزش مژه در تهرانپارس شرقی

آموزش مژه در تهرانپارس شرقی مژه‌ها قاب چشمان شما هستند و زیبایی و جذابیت آن‌ها را دوچندان می‌کنند. اگر به دنبال راهی برای زیباتر شدن

آموزش تاتو در تهرانپارس شرقی

آموزش تاتو در تهرانپارس شرقی تاتو ابرو یکی از روش‌های محبوب تزیینی است که در اواخر سال‌ها به عنوان یکی از روش‌هایی برای داشتن ابروهای

مهارت خود را در شینیون بسنجید

...