آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی

کاشت ناخن طرفداران زیادی دارد. برای افرادی که ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای داشته یا دوست دارند شکل ناخن‌های خود را تغییر دهند، کاشت ناخن می‌تواند یکی از بهترین راه‌حل‌ها باشد. با توجه‌به تقاضای زیاد برای کاشت و درآمد زیاد آن دوره آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی مورد توجه است.

آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن زیباسازی ناخن با کمک مواد باکیفیت و بادوام و ابزارهای مخصوص این‌کار است. با استفاده از این

تجهیزات مواد روی ناخن طبیعی قرار داده می‌شود. تا زمانی‌که ناخن شما رشد کند، بی‌نیاز از هرگونه کاری هستید که روی ناخن طبیعی انجام می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم خود را برای دوره آموزش ناخن و آموزش میکاپ در فلکه اول تهرانپارس آماده کنید. این حرفه در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

انواع روش های کاشت ناخن

این روش‌ها عبارتند از:

کاشت ناخن قالبی

این روش بدترین روش کاشت ناخن است که در آن سوهان‌کشی اولیه انجام نمی‌شود. در واقع به یکباره مواد روی ناخن مصنوعی قرار می‌گیرد و سپس آن را روی ناخن طبیعی می‌گذارند. چون سوهان‌کشی انجام نمی‌شود ناخن‌ها فرم طبیعی ندارند. با شرکت در دوره آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی ویژگی‌های این روش را می‌آموزید.

کاشت ناخن پودری

بهترین روش کاشت ناخن همین روش است. جذابیت و محکم بودن ناخن از ویژگی‌های آن است. در این روش سوهان‌کشی قبل از کاشت انجام می‌شود. باقی کار مانند روش قبلی است، اما نتیجه عالی خواهد بود.

کاشت ناخن ژله‌ای

این روش مثل روش پودر است. اما به‌جای پودر از ژله استفاده می‌شود و نیازی به ناخن مصنوعی نیست. برای خشک شدن ژله از  دستگاه یو وی استفاده می‌شود.

کاشت ناخن میکس

این روش ترکیبی از دو روش کاشت پودری و ژله‌ای است. بعد از کاشت پودری یک لایه نازک ژله قرار داده می‌شود و در دستگاه یووی خشک می‌کنند. نتیجه ناخن‌هایی محکم و جذاب است. البته این روش گران‌تر هم هست.

کاشت ناخن با فرمر

فرمر از کاغذ است و روی ناخن قرار داده می‌شود. مواد روی فرمر قرار می‌گیرد تا ناخن شکل تازه‌ای بگیرد. ضمن آنکه در این روش اندازه ناخن‌ها با هم یکسان است. در دوره آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی با مواد و فرمر آشنایی کامل پیدا می‌کنید.

ابزارهای کاشت ناخن

این ابزارها عبارتند از:

  • سوهان برقی
  • دستگاه UV
  • دستگاه LED
  • پوشر
  • نیپر
  • تیپ
  • فرمر
  • قالب

آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن اصولا 4 گام دارد:

زیرسازی

این مرحله شامل مانیکور و خراشیدن می‌شود و باید چربی، پوست و مواد اضافی از ناخن پاک شود تا مواد جدید راحت‌تر بچسبند.

گذاشتن مواد

شناخت مواد و ابزار و نحوه استفاده از آن‌ها مهم است تا موادگذاری به‌درستی انجام شود.

سوهان‌کشی

سوهان‌کشی برای یکدست کردن و جلوه بخشیدن ناخن‌ها ضرورت دارد. با استفاده از سوهان برقی به دلخواه مشتری به ناخن‌ها فرم داده می‌شود.

طراحی ناخن

طراحی با توجه‌به سلیقه مشتری صورت می‌گیرد.

جمع‌بندی

دوره‌های آموزش ناخن در تهرانپارس شرقی برای علاقه‌مندان به این حوزه وجود دارد. انواع کاشت ناخن و مراحل آن به‌صورت گام به گام به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. در این دوره آموزشی تمامی اطلاعات لازم به علاقه‌مندان این حوزه انتقال داده می‌شود تا شروع به‌کار و کسب درآمد کنند.