انواع سبک های شینیون

انواع سبک های شینیون

این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید

به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email

در این مقاله به انواع سبک های شینیون می‌پردازیم، پس اگر دوست دارید به بهترین سبک های شینیون مد روز دسترسی داشته باشید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید. به علاوه در این مقاله به معرفی دوره آموزش شینیون مو نیز می‌پردازیم که اگر دوست داشته باشید از طریق شینیون به کسب درآمد برسید، این دوره بهترین گزینه برای شماست.

انواع سبک های شینیون

با توجه به تاریخچه شینیون، می‌توان گفت که سبک های بسیار متنوع و مختلفی برای شینیون وجود دارد که براساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می‌شوند که در ادامه به رایج‌ترین سبک های شینیون می‌پردازیم. بد نیست بدانید که  سبک های پایه شینیون هنوز هم بسیار کاربردی هستند که با توجه به این موضوع و تنوع سبک ها، فقط به سبک های محبوب می‌پردازیم.

سبک های مختلف شینیون:

  • شینیون کلاسیک

شینیون ساده یا کلاسیک به سبک های ساده شینیون گفته می شود که در آن بدون هیچ ابزار خاصی موها را پشت سر جمع می‌کنند. شینیون‌های ساده در عین سادگی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند و معمولاً انجام یک شینیون ساده بین 20 الی 30 دقیقه زمان می‌برد که اگر توسط فرد حرفه‌ای انجام شود این زمان بسیار کمتر می‌شود.

نکته مهم: اگر به دنبال انجام سبک های ساده شینیون در خانه هستید، بهترین گزینه شینیون ساده یا کلاسیک است.

  • شینیون اروپایی

آرایش موی اروپایی نسبت به سایر مدل موها ساده تر است و این مدل مو در انواع آرایش موهای باز و بسته موجود می باشد که بهتر است شما مدل مو را با توجه به مدل لباس مجلسی و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.
شینیون بسته اروپایی در قسمت پشت سر بسته می شود و در برخی از مدل ها نیز در قسمت پایین سر بسته می شود. در شینیون مو اروپایی از پروتز و موی اضافی و … استفاده نمی شود و مبنی کار بر زیبایی و سادگی می باشد.
این آرایش مو از حالت طبیعی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید ظاهری آراسته و بی نظیر در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از این مدل استفاده نمایید. شینیون مو باز اروپایی نیز در انواع مدل های فر و لخت موجود می باشد که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

شینیون اروپایی

  • شینیون کاغذی

شینیون کاغذی از انواع متدهای جدید است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف از این مدل برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید. در شینیون کاغذی موها در دسته های ورقه ای نازک و ظریف حالت داده می شوند.

شینیون کاغذی

  • شینیون خطی

شینیون های خطی از جدیدترین روش های شینیون مو می باشند و بسیار طرفدار دارند . در یک زمانی اکثر آرایشگران از مدل فشن استفاده می کردند اما امروزه شینیون خطی یکی از پرطرفدار ترین شینیون های حال حاضر می باشد و بیشتر بازیگران هالیوودی از این سبک استفاده می کنند. برای همین از هر ده مدل شینیون در آرایشگاه های معروف نه مدل را با استفاده از شینیون های خطی آرایش می کنند.

شینیون خطی

  • شینیون مواج

شینیون مواج یکی از سبک های به خصوص شینیون می‌باشد که بر خلاف سبک های رایج شینیون که به واسطه سنجاق انجام می‌شوند، به واسطه اسپری انجام می‌شود. بهتر بگوییم، در این سبک موها با دست به صورت تکه تکه درآمده و در نهایت با اسپری حالت می‌گیرند. این سبک برای موهای نازک و پرپشت قابل انجام است.

  • شینیون بافت

در این سبک از شینیون، به واسطه مقداری از مو که به حالت بافت درآمده به موها جلوه‌ای خاص داده می‌شود. در حال حاضر این سبک شینیون شاید طرفداران زیادی مثل سبک شینیون خطی یا شینیون اروپایی نداشته باشد ولی به طور کلی بسیار محبوب است. از جمله سبک های شینیون که به روش بافت انجام می‌شوند، می‌توان به شینیون بافت تاج، شینیون بافت تیغ ماهی و شینیون رومی اشاره کرد.

 دسته بندی های شینیون

  1. شینیون باز

  2. شینیون نیمه باز

  3. شینیون جمع

هزینه انواع شینیون چقدر است؟

با توجه به این که سبک های شینیون بسیار با هم متفاوت هستند، نمی‌توان قیمتی ثابت ارائه نمود و فقط می‌توان گفت که هر چقدر سبک شینیون زمان بر تر و سخت‌تر باشد، مسلماً هزینه بیشتری هم دارد. به علاوه استفاده از ابزار مختلف در سبک های شینیون نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در قیمت‌ها داشته باشد. شما می توانید به راحتی با پر کردن فرم تست شینیون با فاکتورهای مختلف موثر در هزینه شینیون آشنا شوید و قیمت دقیق خدمات ما را نیز متوجه شوید.

دوره آموزش شینیون از صفر تا صد

شینیون یکی از خدمات پرطرفدار در سالن‌های زیبایی است که اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود، می‌تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد که با توجه به این موضوع، آکادمی و سالن زیبایی بانو حکمت دوره آموزش شینیون از پایه تا پیشرفته را با بهترین کیفیت و هزینه برگزار می‌کند؛ پس اگر می‌خواهید خیلی حرفه‌ای آموزش ببینید و در آخر دوره نیز مدرک معتبر دریافت کنید، همین الان در دوره آموزش شینیون ثبت نام کنید.

جمع بندی

سبک های مختلفی برای شینیون وجود دارد که با توجه به سن، قد، حجم و اندازه موها می‌توان از این سبک ها استفاده نمود. البته انتخاب شینیون در کنار فاکتورهای گفته شده، به سلیقه مشتری نیز مرتبط است. به طور کلی باید گفت که سبک های شینیون بسیار متنوع هستند و شما به سادگی می‌توانید چندین سبک را برای استفاده انتخاب کنید، البته به شرطی که آرایشگر خود را به درستی انتخاب کرده باشید.

مطالب مفید

آموزش مژه در تهرانپارس شرقی

آموزش مژه در تهرانپارس شرقی مژه‌ها قاب چشمان شما هستند و زیبایی و جذابیت آن‌ها را دوچندان می‌کنند. اگر به دنبال راهی برای زیباتر شدن

آموزش تاتو در تهرانپارس شرقی

آموزش تاتو در تهرانپارس شرقی تاتو ابرو یکی از روش‌های محبوب تزیینی است که در اواخر سال‌ها به عنوان یکی از روش‌هایی برای داشتن ابروهای

مهارت خود را در شینیون بسنجید

...